ΥΠOΔΟΜΗ
Η εταιρεία που μετράει πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στον χώρο, έχει προχωρήσει στη δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας, ακολουθώντας όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Σκοπός της εταιρείας είναι η βέλτιστή αξιοποίηση του χρόνου των εργαζομένων χρησιμοποιώντας λύσεις τεχνολογίας που ανεβάζουν την παραγωγικότητα τους.
Επιπλέον η εταιρεία, εφαρμόζοντας το νόμο περί GDPR του 2018, αλλά και λαμβάνοντας υπόψιν τις αυξανόμενες ανάγκες κυβερνοασφάλειας σχεδίασε και υλοποίησε σε συνεργασία με την ESET μια πλήρη στρατηγική αντιμετώπισης κυβερνοαπειλών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της.
Dialer
Το λογισμικό dialer (γεννήτρια αυτόματων κλήσεων) αποτελεί μια enterprise class λύση επικοινωνίας για το σύγχρονο call-center. Παρέχει τη δυνατότητα για εισερχόμενη, εξερχόμενη αλλά και blended λειτουργία, καθώς και λειτουργία απομακρυσμένων χρηστών. Μέσω του dialer διασφαλίζετε η σωστή κατανομή των κλήσεων, έτσι ώστε να βελτιστοποιείτε ο χρόνος ομιλίας των agents του Call center.
CRM
Η σουίτα CRM (customer relationship management) της PlegmaNet είναι σχεδιασμένη για να αυτοματοποιήσει όλο το εύρος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, όπως καταχώρισης υποψήφιων πελατών, παρακολούθησης παραγγελίας, διαχείρισης προωθητικών ενεργειών ή υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης. Η πλατφόρμα έχει διασυνδεθεί με τον Dialer προσφέροντας με αυτόν το τρόπο άμεση ενημέρωση στον agent για το ιστορικό επικοινωνιών και παραγγελιών του συνομιλητή τους.
ERP
Το ERP (Enterprise Resource Planning) ή «σύστημα επιχειρησιακού σχεδιασμού» είναι επιφορτισμένο με το να διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την αύξηση του business performance. Με τη χρήση του λογισμικού αυτού, η εταιρεία επιτυγχάνει την ορθολογικότερη οργάνωση και αξιοποίηση δεδομένων και πόρων της επιχείρησης (ανθρώπινου δυναμικού, υλικού, οικονομικών πόρων κ.λπ.) επεξεργάζοντας και αξιοποιείοντας στο έπακρο όλα τα δεδομένα της επιχείρησης.